Mata do jogi

Antypoślizgowa mata, gwarantująca stopom i dłoniom doskonałą przyczepność oraz amortyzację to niezbędnik każdego jogina. Matę do jogi można nabyć w sklepach sportowych lub internetowych. (więcej…)

Czytaj dalej

Yoga: Bharadvajasana I

Intensywne wzmocnienie kręgosłupa to jedna z zalet regularnego wykonywania skrętów. Dzisiaj, krótko scharakteryzujemy, pozycję jogiczną - Bharadvajasana I. (więcej…)

Czytaj dalej

Yoga: rozluźnij się!

Odprężenie, wytchnienie i spokój to uczucia, których szukamy każdego dnia, zwłaszcza po wielu godzinach spędzonych w pracy. Wszystko to możemy poczuć podczas praktykowania jogi. (więcej…)

Czytaj dalej

Yoga: wzmocnij swoje nadgarstki!

Joga dba o każdą partię ciała, również o nadgarstki, które z upływem lat tracą swoją elastyczność. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy asany, które skutecznie wzmacniają nadgarstki. (więcej…)

Czytaj dalej

Yoga: Virabhadrasana II

Pozycja wojownika II polecana jest osobom, które chcą zwiększyć elastyczność mięśni nóg. Ćwiczenie wspaniale regeneruje, poprawia kondycję kończyn dolnych, niweluje skurcze mięśni łydek i ud. (więcej…)

Czytaj dalej
Wszystkie newsy